O značce Orbea

Orbea je jednou z nejstarších značek jízdních kol na světě a v průběhu let se stala jednou z nejuznávanějších značek v oboru. Společnost se sídlem v městě Mallabia v Baskicku v severním Španělsku, se specializuje na výrobu kvalitních jízdních kol různých typů, jako jsou silniční kola, treková kola, kola pro XC a Enduro, elektrokola a další. Orbea používá nejnovější technologie a materiály při výrobě svých kol, jako jsou karbonové rámy, hliníkové rámy a ocelové rámy. Společnost také nabízí širokou škálu kol pro různé účely a úrovně zkušenosti jezdců. Značka Orbea má silnou závodní historii v cyklistice, s účastí svých týmů…
Přečtěte si více

O značce Stanta Cruz

Santa Cruz se proslavila svými průkopnickými modely jako je VPP (Virtual Pivot Point) systém, který používá dva ramena k udržení kola stabilního a přitom flexibilního. Tato technologie se stala velmi populární a byla následně napodobována jinými výrobci. Santa Cruz rovněž nabízí širokou škálu rámů, včetně karbonových a hliníkových, a využívá nejnovější technologie jako je karbonové zesílení a tvarování rámu pro co nejlepší výkon a ovladatelnost.Santa Cruz také vyrábí kola na míru pro různé disciplíny, od XC až po enduro a freeride. Jejich modely jsou špičkové kvality a jsou vybaveny nejlepšími komponenty od renomovaných značek jako jsou Fox, RockShox, Shimano a…
Přečtěte si více

O značce Cube

Cube je německá značka horských kol, která byla založena v roce 1993. Společnost se specializuje na výrobu kvalitních kol pro různé účely, jako jsou XC, trail, enduro a freeride. Cube nabízí širokou škálu rámů, od hliníkových až po karbonové, a spolupracuje s renomovanými značkami jako jsou RockShox, Fox, Shimano a SRAM, aby nabídla nejlepší komponenty pro své modely. Kola Cube jsou známa svou kvalitou, spolehlivostí a vynikajícím poměrem cena/výkon.
Přečtěte si více

Repas zadní stavby celoodpruženého kola

  Repasování zadní stavby celoodpruženého kola má dvě fáze, první fáze je vyčištění nečistot z okolí ložisek, poté vymytí ložisek a následná aplikace nové spičkové vazelíny Motorex. Druhá fáze je vylisování a nalisování zcela nových ložisek. První fázy doporučuji nechat udělat po najetí 2000-3000 km a druhá fáze je nutná zpravidla +4000km nebo 4 roky provozu kola. 
Přečtěte si více